هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود
کد خبر: 3863993
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ سیزدهمین هم‌اندیشی آموزشی - ترویجی، ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش 30 آذر و اول دی در مشهد مقدس مجتمع فرهنگی آموزشی نیایش برگزار خواهد شد. 

هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، این هم اندیشی با حضور محسن حاجی میرزایی و آیت‌الله علیرضا اعرافی و دیگر مدیران و معاونین ارشد حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در صف و ستاد برگزار خواهد شد.
در این هم‌اندیشی علاوه بر سخنرانی وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه‌های علمیه و نیز ارائه گزارش توسط دبیر ستاد همکاری‌ها و برخی از معاونین هر دو دستگاه، میزگرد تخصصی همکاری‌ها با حضور معاونین برگزار می‌شود.
از دیگر برنامه‌های هم‌اندیشی سیزدهم، تشکیل کار گروه‌های پنج گانه و حضور شرکت‌کنندگان در این کار گروه‌ها به منظور تبیین، تشریح و نیز نحوه اجرای برنامه پنج ساله همکاری‌ها، مصوب در شورای سیاستگذاری ستاد است.
مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران استانی حوزه‌های علمیه برادران، مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران، معاونان پرورشی ادارات کل استان‌ها، معاونین ستادی وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه مدعوین این همایش دو روزه است.
انتهای پیام
captcha