روحانیت همیشه چراغ روشن هدایت برای مردم هستند
کد خبر: 3863652
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

روحانیت همیشه چراغ روشن هدایت برای مردم هستند

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، حضور خود در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه فارس را مطالبه طیف‌های مختلف جامعه دانست و گفت: جمع روحانیت همیشه چراغ‌های روشن هدایت برای مردم بودند اما این بزرگواران نیز لطف فرمودند و از بنده مطالبه کردند که در انتخابات شرکت کنم.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 21 آذر در جلسه جامعه روحانیت شیراز ضمن اشاره به موضوع انتخابات خبرگان رهبری، گفت: در رابطه با موضوع کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بنده خدمت روحانیون معظم عرض کردم بنایی برای ورود به این عرصه ندارم و واقعا نیز نداشتم.
وی گفت: بنده تا امروز اقدام خاصی در این رابطه نکردم و خدمت بزرگواران نیز عرض کردم بهتر آن است که علمای اعلام و بزرگواری چون آیت‌الله شب زنده‌دار به این عرصه وارد شوند که باعث افتخار ما هستند اما ایشان فرمودند به دلیل اینکه عضو فقهای شورای نگهبان هستم و شبهه‌ای پیش نیاید بهتر است شرکت نکنم.
آیت‌الله دژكام ادامه داد: در شهر شیراز نیز خدمت بزرگوارانی عرض کردم بهتر آن است که آن‌ها در انتخابات خبرگان حضور یابند چرا که جمع روحانیت همیشه چراغ‌های روشن هدایت برای مردم بودند اما این بزرگواران نیز لطف فرمودند و از بنده مطالبه کردند که در انتخابات شرکت کنم.
نماینده مقام معظم رهبری در فارس همچنین گفت: علاوه بر این، یک مطالبه از بنده برای حضور در انتخابات خبرگان از نظر سیاسی وجود داشت که اگر بنده به عنوان نماینده رهبری در استان ورود در این عرصه پیدا نکنم، شاید برخی تصور کنند این انتخابات در ذهن ما کم اهمیت است که درحقیقت این‌گونه نیست و ما مجلس خبرگان را بسیار مهم و کلیدی می‌دانیم.
آیت الله دژکام یادآور شد: بر همین اساس، بر طبق مطالبه‌ای که بزرگواران روحانی در شیراز و قم و اقشار مختلف برای حضور بنده در انتخابات خبرگان داشتند، تصمیم گرفتم با کسب اجازه از محضر روحانیت معظم، در این انتخابات حضور پیدا کنم.
یادآور می‌شود، ظهر پنجشنبه 21 آذر نماینده آیت‌الله لطف‌الله دژکام با حضور در ستاد انتخابات شهرستان شیراز، کار ثبت‌نام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به عنوان داوطلب حضور در انتخابات خبرگان رهبری را انجام داد.

انتهای پیام
captcha