شهدا منشأ قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند
کد خبر: 3863638
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

شهدا منشأ قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند

گروه سیاسی- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بابیان اینکه شهدا منشأ و مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان کرد: شهدا برای کشور عزت، سربلندی، امنیت و آسایش به ارمغان آوردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، 21 آذرماه در دیدار با خانواده شهید محمود امان‌اللهی و خانواده «شهید حمید انصاری» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و یادآوری رشادت‌های شهید امان‌اللهی اظهار کرد: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و پشتیبانی از این عزیزان، باعث استحکام و پایداری نظام و انقلاب می‌شود.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت، نظام و انقلاب دارند؛ افزود: عزت، امنیت، آساش و اقتدار کشور و این مرزوبوم مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز آنان است.
آیت‌الله حسینی شاهرودی، پاسداشت میراث گران‌قدر شهدا را رسالتی عظیم دانست و اعلام کرد: باید از کم‌رنگ شدن ارزش‌های شهدای گران‌قدر در جامعه جلوگیری و فرهنگ و راه شهدا همچنان تداوم داشته باشد.
وی عنوان کرد: استان کردستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و امروزه نیز مردمان این دیار همانند اوایل جنگ و دوران دفاع مقدس پاسدار نظام هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت حل مشکل این خانواده معظم شهدا توسط متولیان بنیاد شهید تأکید و ضمن قدردانی از صبر و بردباری، برای پدر و مادر شهید طول عمر باعزت از خداوند متعال خواستار شد.
وی بابیان اینکه شهدا منشأ، مبدأ و مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان کرد: شهدا برای کشور عزت، سربلندی، امنیت و آسایش به ارمغان آوردند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، یادآور شد: خانواده معظم شهدا نیازی به این دیدارها ندارند بلکه این مسئول‌اند که به خانواده‌های معظم شهدا نیاز داشته تا برای خدمتگزاری بیشتر به مردم روحیه بگیرند.

انتهای پیام
captcha