فیلم «تی دا» در همایش هویت کودکان ایران اسلامی برتر شد
کد خبر: 3863005
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

فیلم «تی دا» در همایش هویت کودکان ایران اسلامی برتر شد

گروه اجتماعی ــ فیلم «تی دا» معلم کهگیلویه‌وبویراحمدی در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی برتر شد.

فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمد در همایش ملی برتر شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، روز گذشته، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فیلم کوتاه ساخت زهرا صدری پشتدار معلم این استان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی رتبه برتر را کسب کرد. وی از معلمان دوره پیش دبستانی و مقطع ابتدایی شهرستان گچساران است و فیلم تولیدی او نیز «تی دا» نام دارد.

وی اضافه کرد: دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به مدت ۲ روز در دانشگاه امام خمینی(ره) شهر قزوین برگزار شد. این همایش ملی هر سال یکبار و با هدف پرورش، تقویت و ترویج مبانی هویت ایران اسلامی بین کودکان کشور به‌ویژه در دوره پیش دبستانی برگزار می‌شود.

زارع‌پور تصریح کرد: حضور کودکان کشور از جمله نوآموزان دوره پیش دبستانی در این همایش ملی سبب آشنایی هر چه بیشتر آنان با فرهنگ غنی ایران اسلامی و تلاش روزافزون برای حفظ آن می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز کرد: سالانه بیش از ۱۳ هزار نوآموز در مراکز پیش‌دبستانی و مدارس چندپایه مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه‌وبویراحمد در حال آموزش و یادگیری مطالب در قالب قصه، شعر و بازی هستند.

انتهای پیام
captcha