پیام تسلیت شورای عالی قرآن و سازمان دارالقرآن در پی درگذشت استاد «موسوی قهار»
کد خبر: 3862944
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

پیام تسلیت شورای عالی قرآن و سازمان دارالقرآن در پی درگذشت استاد «موسوی قهار»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شورای عالی قرآن و سازمان دارالقرآن الکریم درپی درگذشت مناجات‌خوان پیشکسوت کشور، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ایکنا؛ شورای عالی قرآن درپی درگذشت استاد سیدقاسم موسوی قهار، مناجات‌خوان پیشکسوت کشور پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا الیه راجعیون
کمتر کسی است که خاطره‌ای از دعاها و مناجات‌های زیبا و دلنشین استاد سیدقاسم موسوی‌قهار را در ذهن نداشته باشد. سال‌هاست که آثار فاخر ضبط شده از ایشان، از طریق رسانه ملی، دل و جان مخاطبان را لبریز از معنویت می‌کند.
خبر درگذشت این استاد فقید، موجبات تأثر و تأسف عاشقان ساحت قرآن و عترت را فراهم نمود.
شورای عالی قرآن، این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب‌، جامعه قرآنی کشور، جامعه ذاکرین اهل بیت(ع) و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران الهی را برای ایشان مسئلت می‌نماید».

پیام تسلیت سازمان دارالقرآن

همچنین درپی درگذشت استاد سیدقاسم موسوی‌قهار، پیشکسوت عرصه قرآن و مناجات‌خوانی، حجت‌الاسلام مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم نیز پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت خادم با اخلاص قرآن و اهل بیت(ع) و پیشکسوت عرصه ابتهال، مناجات و دعاخوانی، مرحوم مغفور شادروان سیدقاسم موسوی قهار موجب تأثر و تألم ارادتمندان و علاقه‌مندان به این شخصیت معنوی گردید. ایشان با نوای رسا و دلنشین خود عمر خویش را در مدح و رثای اهل بیت(ع) سپری نمودند.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم ایشان، جامعه قرآنی، مداحان و مبتهلان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم علو مرتبت، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم».
مهدی اخوان‌صباغ
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم

انتهای پیام
captcha