مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت تا ۲۲ آذر تمدید شد/ تغییر زمان برگزاری آزمون
کد خبر: 3862798
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت تا ۲۲ آذر تمدید شد/ تغییر زمان برگزاری آزمون

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بر اساس اطلاعیه ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت، زمان ثبت‌نام در این آزمون تا ۲۲ آذرماه تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت تا 22 آذر تمدید شد/تغییر زمان برگزاری آزمون

به گزارش ایکنا از خوزستان، براساس اطلاعیه ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت، با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان شرکت در آزمون قرآن و عترت، زمان ثبت‌نام در این آزمون تا 22 آذرماه تمدید شد.

بر این اساس، زمان برگزاری هجدهمین آزمون کتبی قرآن و عترت نیز از 3 بهمن 98 به جمعه، 11 بهمن 98 تغییر پیدا کرد. تا روز نوزدهم ثبت‌نام، 1681 نفر از استان خوزستان برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند.

آزمون قرآن و عترت در دو رشته ترجمه و مفاهیم قرآن و همچنین معارف اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود. رشته‌های ترجمه و مفاهیم قرآن شامل تفسیر سوره بقره و ترجمه و درک معانی این سوره و رشته معارف اهل‌بیت(ع) نیز شامل دو رشته حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه است.

رشته دیگر این آزمون حفظ قرآن کریم است که در ۹ رشته حفظ جزء ۳۰، جزء اول، حفظ سوره بقره، پنج جزء اول، 10 جزء اول، پانزده‌ جزء، بیست جزء، بیست و پنج جزء و حفظ کل برگزار می‌شود. بخش دوم این آزمون، آزمون الکترونیکی است که در دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین ۱ و ۲ است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۰
0
0
سلام
واقعا چرا در خبرگزاری شما از یک موسسه که در این آزمون جزء ده موسسه پیشگام آزمونه و در این آزمون تنها اسم خوزستان رو بالا می بره، اسمی برده نمیشه
امیدوارم خبرگزاری وزین ایکنا در این باره پاسخگو باشند
با تشکر
captcha