محمودآبادی‌ها ۵۰۰ میلیون تومان صدقه دادند
کد خبر: 3862179
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

محمودآبادی‌ها ۵۰۰ میلیون تومان صدقه دادند

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد محمودآباد گفت: مردم نیکوکار این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۱۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

محمودآبادی‌ها ۵۰۰ میلیون تومان صدقه دادندبه گزارش ایکنا از مازندران، حسن علیزاده، رئیس کمیته امداد محمودآباد، امروز 16 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۵ هزار و ۶۷۰ صندوق صدقه کوچک خانگی، متوسط و بزرگ در این شهرستان وجود دارد و مردم نوع‌دوست این شهرستان در این بخش همکاری خوبی دارند.

وی با بیان اینکه، مردم نیکوکار این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۱۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، افزود: صدقات جمع‌آوری شده برای نیازمندان این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، مسکن، درمان، جهیزیه، اشتغال، اکرام، ایتام، و. هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد محمود آباد، تصریح کرد: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند زکات خود را ازا طریق تلفن همراه طریق تلفن همراه با شماره گیری #۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه، از ابتدای سالجاری تاکنون، ۳۹۳ میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده است، در 69 روستای این شهرستان شورای زکات تشکیل شده و زکات جمع‌آوری شده در همان روستا‌ هزینه می‌شود.

علیزاده گفت: در محمود آباد یک هزار و ۲۵۹ خانوار معیشت‌بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha