تجلیل سفیران قرآنی کریمه اهل‌ بیت(س) از معلولان حافظ قرآن
کد خبر: 3861980
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

تجلیل سفیران قرآنی کریمه اهل‌ بیت(س) از معلولان حافظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سفیران قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(س) به مناسبت روز جهانی معلولان در هنرستان دخترانه میثاق ویژه معلولان حضور یافته و از حافظان قرآن کریم در این مدرسه تجلیل کردند.

تجلیل سفیران قرآنی کریمه اهل‌ بیت(س) از معلولان حافظ قرآنبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری، رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(س) در گفت‌وگو با خبرنگاران از حضور سفیران قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(س) در هنرستان دخترانه میثاق ویژه معلولان خبرداد و اظهشار کرد: این برنامه همزمان با روز جهانی معلولان انجام شد.
وی افزود: سفیران قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) با حضور در این مدرسه دخترانه واقع در خیابان شهید دل آذر قم، محفل قرآنی اجرا کردند.
رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: مدیر معارف قرآن و عترت و جمعی از مسئولان این مرکز به همراه اساتید در این محفل قرآنی و در میان دانش‌آموزان و معلمان هنرستان دخترانه میثاق حضور داشتند.
وی یادآوری کرد: تلاوت قرآن، دکلمه‌خوانی، اجرای برنامه حفظ و مسابقه حضوری و اهدای جوایز متبرک حرم مطهر به حافظان معلول و تجلیل از آن‌ها برخی از برنامه‌های این محفل قرآنی بود.
غفاری با بیان این‌که ۱۲ آذرماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز جهانی معلولان نامیده شده است، گفت: حضور سفیران قرآنی در هنرستان دخترانه میثاق ویژه معلولان با هدف ارتقای معلومات قرآنی و ایجاد انگیزه در معلولان برای انس بیشتر با قرآن کریم صورت گرفت.
وی در پایان بیان کرد: سفیران قرآنی کریمه متشکل از قاری و حافظ قرآن، گروه تواشیح و مداح به همراه چند نفر از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در ایام معصومیه در مدارس و مساجد سطح استان، برای اجرای برنامه‌های قرآنی حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام
captcha