راه‌اندازی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در لرستان
کد خبر: 3861432
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

راه‌اندازی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در لرستان

گروه فرهنگی ــ دوازدهمین شعبه استانی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور با حصور نائب رییس و مدیرعامل این بنیاد در لرستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه، دوازدهم آذر طی مراسمی بنیاد خیرین لرستان حامی دانشگاه فرهنگیان کشور به‌عنوان دوازدهمین شعبه استانی و با حضور احمدی، مدیرعامل و میرعالی، نائب رئیس این بنیاد در خرم‌آباد تشکیل شد.

علی‌مراد میرعالی، نائب رئیس بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در این مراسم اظهار کرد: خیرین در حوزه آموزش عالی ورود پیدا کرده‌اند اما در حوزه دانشگاه فرهنگیان هنوز نتوانسته‌اند اثرگذاری داشته باشند.

وی با ذکر این مطلب که برای تشکیل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان از ۵۰ چهره ملی دعوت و هیئت‌ امنای آن تشکیل شد، ادامه داد: شعب استانی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در حال شکل‌گیری است و تاکنون ۱۰ شعبه شکل گرفته است.

میرعالی، نیازسنجی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه فرهنگیان را از اولویت‌های کاری این بنیاد اعلام کرد و گفت: دو سال از عمر مجمع خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان می‌گذرد و امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مدون و راه‌اندازی شعب استانی شاهد حضور بیشتر نیکوکاران، خیران و واقفان برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش در دانشگاه فرهنگیان باشیم.

انتهای پیام
captcha