اجرای طرح ۱۱۴ ختم قرآن و ۱۱۴ هزار صلوات در ایام معصومیه
کد خبر: 3860989
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

اجرای طرح ۱۱۴ ختم قرآن و ۱۱۴ هزار صلوات در ایام معصومیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان کریمه اهل‌ بیت(س) از اجرای طرح 114 ختم قرآن و 114 هزار صلوات در ایام معصومیه خبر داد.

اجرای طرح ۱۱۴ ختم قرآن و ۱۱۴ هزار صلوات در ایام معصومیهبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری، رئیس اداره قرآن و حدیث آستان مقدس قم 10 آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح ۱۱۴ ختم قرآن کریم و ۱۱۴ هزار صلوات همزمان با ایام معصومیه خبر داد و اظهار کرد: این طرح به همت قرآن آموزان، قرآن پژوهان و خادمان قرآن مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) اجرایی می‌شود.
وی افزود: این طرح با نیت هدیه به بانوی کرامت و تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: در پایان طرح ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان، مهمان سفره با برکت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خواهند بود.
غفاری بیان کرد: از علاقه‌مندان به شرکت در این طرح دعوت می‌شود برای ثبت‌نام به واحد معارف مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) مراجعه کنند.
وی بیان کرد: در ایام معصومیه و رحلت بانوی کرامت دوره آشنایی با حضرت معصومه سلام‌الله علیها، غبارروبی حرم بانوی کرامت و مسابقه کتابخوانی درّ عصمت از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(س) برگزار خواهد شد و سفیران قرآنی کریمه نیز به مدارس و مساجد استان اعزام می‌شوند.
رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) افزود: مرکز قرآن و حدیث با بهره‌گیری از ظرفیت معنوی عظیم بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و با هدف تحقق چشم‌انداز ترسیم شده برای آستان مقدس و گسترش فرهنگ ناب اسلامی بر پایه تعالیم حیات‏‌بخش قرآن و عترت در حال فعالیت است.
انتهای پیام
captcha