راه‌اندازی هفتمین بنیاد خیران دانشگاه فرهنگیان کشور در سمنان
کد خبر: 3854345
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

راه‌اندازی هفتمین بنیاد خیران دانشگاه فرهنگیان کشور در سمنان

گروه اجتماعی- مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان کشور از راه‌اندازی هفتمین بنیاد خیران این دانشگاه در سمنان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این بنیاد رشد و غنای دانشگاه فرهنگیان است.

راه‌اندازی هفتمین بنیاد خیران دانشگاه فرهنگیان کشور در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی احمدی، مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان ظهر امروز 12آبان در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان با اشاره به اینکه سمنان هفتمین استان کشوراست که بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان در آن ایحاد شده گفت: رشد، توسعه و پیشرفت کشور در سایه سار رشد آموزش‌وپرورش است.

وی ادامه داد:  ۳۰ نفر از چهره‌های شاخص کشور با حضور خود مجمع عمومی بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان را شکل دادند که از این میان ۱۷ نفر هیئت امنا را تشکیل می‌دهند که ۱۰ نفر از این تعداد به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند.

به گفته احمدی؛ امروز در انتخابات هیئت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان سمنان، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل، یک نفر بازرس و دو نفر دیگر یعنی رئیس دانشگاه و رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه با توجه به جایگاه حقوقی عضو مجمع خواهند شد.

مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: در میان ۱۴۶ کشور دنیا، کشورهایی موفق بودند که عرصه‌ نیکوکاری در آن‌ها گسترده بوده است که در این راستا جهت رشد و توسعه کشورنباید وابسته به بودجه‌های دولتی بود.

انتهای پیام
captcha