متولیان قرآنی جزیره‌ای عمل می‌کنند
کد خبر: 3854236
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
یک قاری ممتاز:

متولیان قرآنی جزیره‌ای عمل می‌کنند

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ قاری ممتاز قرآن کریم با بیان اینکه متولیان قرآنی جزیره‌ای عمل می‌کنند تصریح کرد: کار قرآنی را به دست کاردانان قرآنی بسپارید تا موفقیت حاصل شود.

متولیان قرآنی جزیره‌ای عمل می‌کنندمهدی سعادتی‌کیا نفر اول بخش تحقیق پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در گفت وگو با ایکنا از قم گفت:  بنده متولد۱۳۷۲ هستم  و و از دوران ابتدایی با تشویق و ترغیب معلمان و اساتید در وادی قرآن کریم پا گذاشتم.

وی افزود: در ادامه با توکل به خدا و اهل بیت(ع) و کمک پدر و مادر در این عرصه نورانی قدم نهادم و بعد از یادگیری مباحث اولیه قرائت نزد اساتید به طور حرفه‌ای تقریبا ۱۰سالی است بحث قرائت به روش تحقیق را ادامه داده‎ام و در این عرصه نورانی هم توفیقاتی داشته‎ام.

این قاری در بیان افتخارات و جوایز قرآنی خود گفت: نفراول مسابقات بسیج کشور، نفراول مسابقات اساتید دانشکده‎های علوم قرآنی کشور، نفر اول مسابقات دانشجویان علمی کاربردی کشور در سال‌های گذشته، نفر اول مسابقات وزارت بهداشت و نفراول مسابقات وزارت ارشاد و ده‌ها رتبه استانی از جمله موفقیت‎هایی است که با عنایت خداوند حاصل شده است.

وی با ذکر این مطلب که دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی لرستان است عنوان کرد: اعزام به کشورهای هندوستان، عراق و عربستان جهت تلاوت قرآن از طرف شورای عالی قرآن جمهوری اسلامی ایران از جمله توفیقاتی است که خداوند نصیب بنده کرده است.

این قاری ممتاز یادآورشد: کاربردی کردن مباحث قرآنی در کشور به این بستگی دارد که فعالیت‌های قرآنی ازحالت جزیره‎ای عمل کردن نهادها و ارگان‌ها بیرون بیاید و همگی وحدت رویه داشته باشند و همه جوانب را ببینند و به دنبال بازدهی باشند نه فقط مستندسازی برنامه‎ها؛ باید آسیب شناسی دقیقی در این زمینه انجام شود.

سعادتی‌کیا گفت: اگربرنامه‎ای که چندین سال است در حال برگزاری است و آن برنامه ما را به هدف اصلی نرسانده باید آن را تغییر دهند و یا به نبال برنامه‎ای جایگزین باشند.

سعادتی کیا در پایان بیان کرد: همچنین باید از متخصصین امورقرآنی بیشتراستفاده شود و کار را به دست آنها بسپارند در این صورت قطعا نتیجه خوبی خواهد داد به خصوص  در این زمینه ظرفیت جوانان دانشجو و افرد خوش فکر در تقویت وضعیت قرآنی کشور می‌تواند کمک شایسته‌ای داشته باشد.

انتهای پیام
captcha