زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه دینی و انقلابی است
کد خبر: 3852122
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه دینی و انقلابی است

گروه اجتماعی- معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا ما موظف هستیم به عنوان یک وظیفه دینی و انقلابی به این امر همّت گمارده و در این راستا گام برداریم.

زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه دینی و انقلابی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ظهر امروز، یکم آبان‌ماه در جلسه هم‌اندیشی با ایثارگران اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده یادواره شهدای شهرک پردیس اردبیل روز شنبه، ۴ آبان در مسجد حضرت امام حسن(ع) این شهرک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این یادواره که مصادف با شب رحلت پیامبر اعظم(ص) و شب شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود حجت‌الاسلام سید‌محمد سید‌سیاح، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) به سخنرانی می‌پردازند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا بستر و فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر این مهم در جامعه نهادینه‌سازی شود بدون شک شاهد دستاورد‌های ارزشمندی در این زمینه خواهیم بود که می‌تواند تاثیرگذار باشد.

عبدی اظهار کرد: اینکه امروز بر سر سفره انقلاب نشسته‌ایم نتیجه ایثار و فداکاری شهدایی است که جان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند که باید یادشان را به عنوان یک رسالت همیشه زنده نگه داریم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهدا بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا ما موظف هستیم به عنوان یک وظیفه دینی و انقلابی به این امر همّت گمارده و در این راستا گام برداریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: این مراسم‌ها یادآور چهره‌های شاخص شهداست و به جوانان امروز الگو ارائه می‌دهد و جوانی که دوران جنگ و دفاع مقدس را ندیده است بدین وسیله نسبت به شناخت الگو‌های زندگی خود معرفت پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha