نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3851916
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی؛

نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار در قم برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، از برگزاری نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار این دانشگاه در استان قم خبر داد.

نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، بروجردی علوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به برگزاری نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار این دانشگاه در استان قم، این رویداد علمی را یکی از برنامه‌های کاربردی با محوریت کارآفرینی توصیف کرد و گفت: با عنایت به اهداف، سیاست­‌ها و رسالت­‌های تاسیس این دانشگاه و حرکت در جهت تبدیل آن به برترین دانشگاه نسل سوم و مهارتی کشور، بناست در سالی که به نام سال رونق تولید مزین شده است، با همراهی، همفکری و مشارکت اعضای خانواده بزرگ علمی کاربردی و سایر محققان، اندیشمندان و خبرگان عرصه کسب و کار و کارآفرینی، نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار در محورهای مختلف در استان قم، برگزار شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی، گقت: از تمامی دانشجویان و دانش­ آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی، دعوت می‌شود تا با ارائه طرح­‌های ارزنده خود، این دانشگاه را در برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ علمی همراهی نمایند.

بروجردی علوی افزود: این مسابقه در شش محور کسب و کارهای دانش بنیان، کسب و کارهای صنایع خلاق و نوآور، کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، کسب و کارهای اجتماعی، کسب و کارهای خانگی، روستایی و عشایری و کسب و کارهای ویژه صنایع غیرفعال و ورشکسته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از طرح­­‌های پذیرفته شده در هر محور، تقدیر و جوایز نفیسی بدان اعطا خواهد شد و برگزیدگان (صاحبان طرح) علاوه بر دریافت جوایز به مراکز رشد و نوآوری، صندوق­‌های سرمایه­ گذاری و همچنین صنایع متقاضی، جهت پیاده سازی طرح خود معرفی می­‌شوند.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی صنایع، دستگاه‌ها، نهادها و متولیان موضوع اشتغال جهت حمایت از این رویداد علمی، گفت: تمامی واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی می‌توانند اطلاع ­رسانی شایسته­‌ای در این خصوص به­ عمل آورند.

انتهای پیام
captcha