نماز، تضمین سعادت انسان است/ حضور مسئولان در نماز جماعت موجب الگوسازی می‌شود
کد خبر: 3851758
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

نماز، تضمین سعادت انسان است/ حضور مسئولان در نماز جماعت موجب الگوسازی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: نماز تضمین سعادت انسان است و شهدا در وصایایشان بسیار بر برپایی نماز به خصوص نماز جماعت تاکید داشته‌اند.

نماز، تضمین سعادت انسان است/ لزوم الگوسازی حضور در نماز جماعت توسط مسئولانبه گزارش ایکنا از قم، سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز در جلسه شورای اقامه نماز که با حضور  اعضای شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، گفت: نماز تضمین سعادت انسان است و شهدا در وصایایشان بسیار بر برپایی نماز به خصوص نماز جماعت تاکید داشته‌اند.

سید جواد هاشمی افزود: اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ  سید و سالار شهیدان نماز را به جماعت به پا می‌دارد ،  رزمندگان نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس در زیر رگبار دشمنان در سنگرها با صفای باطن با خدا راز و نیاز می‌کردند و اینگونه با ایمان‌های استوار در جنگی نابرابر به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: نماز راه سعادت و عامل نجات بشر است، برپایی نماز های جماعت پرشور تاثیر مثبتی بر سایر اعمال انسان دارد.

حضور مسئولان در نماز جماعت موجب الگوسازی است

همچنین در این جلسه محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان، گفت: حضور مسئولان همراه با ارباب رجوع در نماز جماعت، موجب الگوسازی است و نماز جماعتی پرشور را به دنبال دارد.

محمد خامه یار  با تاکید بر اینکه مسئول نماز نباید محروم از نماز جماعت باشد، ادامه داد:  مسئولان نماز ، روسا و دبیران نماز باید خود پیشرو ، الگو و در صف اول باشند .

وی ضمن تقدیر از مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران اضافه کرد: در مدت حضور ایشان اقدامات مثبتی در راستای خدمت به نماز و برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های مرتبط با نماز  در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده است.

در پایان این جلسه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر ستاد اقامه نماز استان و  دبیر اقامه نماز بنیاد  احکام اعضای شورای نماز بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ارایه و از  ائمه جماعات بنیاد ستاد و مناطق تقدیر صورت گرفت.

همچنین از امام جماعت بازنشسته بنیاد به پاس 30 سال خدمت به این فریضه الهی تقدیر صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha