اعلام نتایج مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ
کد خبر: 3851755
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

اعلام نتایج مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه با اشاره به اعلام نتایج مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن، گفت: شرکت‌کنندگان در این آزمون برای مشاهده نتایج خود وارد سامانه اعلام نتایج سایت تلاوت شوند.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اعلام نتایج مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ اظهار کرد: نتایج آزمون مرحله دوم چهادهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از سوی دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ اعلام شد.

وی با اشاره به حضور 85 شرکت‌کننده از استان در مرحله دوم این آزمون افزود: شرکت‌کنندگان در این آزمون برای مشاهده نتایج خود می‌توانند به سامانه اعلام نتایج در پایگاه اینترنتی تلاوت مراجعه کنند.

حجت‌‌الاسلام محمدی تصریح کرد: با توجه به اعلام دبیرخانه این آزمون حفاظی که حدنصاب لازم در بخش حسن حفظ را کسب نکرده‌اند تلاوت آن‌ها در بخش‌های تجوید و صوت و لحن و وقف و ابتدا ارزیابی نشده است.

رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه گفت: اداره امور قرآنی با اعلام حفاظی که حائز دریافت مدرک درجات 3، 4 و 5 جزء شده بودند تا پایان مهرماه به این اداره مراجعه و با تحویل مدارک خود به این اداره قرآنی آمادگی خود برای حضور در مرحله سوم این آزمون را اعلام کردند.

وی برگزاری آزمون کتبی مرحله سوم را مربوط به افراد مجاز به دریافت مدرک درجه دوم دانست و افزود: این آزمون روز جمعه، 15 آذرماه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: سومین مرحله این آزمون در محل سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود و محتوای سؤالات این آزمون 60 سؤال چهارگزینه‌ای از مباحث مربوط به مفردات کتاب قاموس قرآن تألیف آیت‌الله قرشی و 120 سؤال از ترجمه مفاهیم قرآن براساس ترجمه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha