ارسال ۵۰۰ اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)
کد خبر: 3851674
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

ارسال ۵۰۰ اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز با اشاره به ارسال ۵۰۰ اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)، گفت: از آثار ارسال شده به کنگره ۲۰۰ اثر در بخش نهایی قرار گرفت.

ارسال ۵۰۰ اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)

به گزارش ایکنا از البرز، محمد مهرابی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز، 30 مهرماه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در حوزه هنری استان البرز تلاش شده تا در زمینه شعر آئینی فعالیت‌های مدونی انجام شود.
وی با بیان اینکه استان البرز ظرفیت‌های خوبی در زمینه شعر آئینی دارد، افزود: با توجه به پتانسیل‌های شاعران استان تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد.
معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز گفت: برنامه‌ریزی شده است که دور جدید فعالیت‌های شعر آئینی حوزه هنری استانی و ملی به صورت فصلی در حوزه هنری برگزار شود.
مهرابی با اشاره به اینکه در کنار کنگره شعر امام حسن مجتبی(ع) از کتاب این کنگره رونمایی خواهد شد، بیان کرد: از ۵۰۰ آثار ارسال شده به کنگره ۲۰۰ اثر در بخش نهایی قرار گرفت و از این تعداد ۷۱ قطعه آن در کتاب این کنگره به چاپ رسیده است.
وی اضافه کرد: از تعداد آثار چاپ شده در کتاب کنگره شعر امام حسن مجتبی(ع) ۴۸ قطعه با موضوع امام حسن مجتبی(ع) و ۲۳ قطعه آن با موضوع فرزندان این بزرگوار بوده است.
معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز گفت: از قطعات چاپ شده ۲۱ مورد مربوط به شاعران بانو و ۴۵ مورد مربوط به اشعار آقایان بوده است.

 

انتهای پیام
captcha