پلیس تا پایان مأموریت اربعین کنار زائران است
کد خبر: 3851193
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

پلیس تا پایان مأموریت اربعین کنار زائران است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت: پلیس تا پایان مأموریت اربعین در کنار زائران حسینی خواهد بود و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران گفت: این پایانه به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته آماده ورود زائران به داخل کشور است و هیچ محدودیتی برای پذیرش زوار نداریم.

وی ادامه داد: تا صبح امروز بیش از ۱۶۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلا شدند و قریب به ۸۵ هزار زائر نیز از همین مرز به کشور بازگشتند که حدود ۱۵ هزار نفرآنها مربوط به روز گذشته است.

جاویدان بیان کرد: خدمات ارائه شده به زائران اربعین در پایانه خسروی طی هفته‌های اخیر به گونه‌ای بود که خوشبختانه شاهد رضایتمندی اکثر آنها بودیم.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های کرمانشاه مملو از خودروهایی است که زائران را هنگام بازگشت جا به جا می‌کند، افزود: بار تردد زائرانی که مرزهای خسروی و مهران را برای شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده‌اند غالباً در محورهای استان ماست.

وی بیان کرد: وجود این شرایط می‌طلبد تا رانندگان و زائران بیش از همیشه مراقب وضعیت رانندگی خود بوده و از انجام هرگونه حرکات خطرناک و حادثه آفرین مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

جاویدان یادآور شد: خودداری از رانندگی در حین خستگی و صبر و تأمل در هنگام ترافیک از دیگر نکاتی است که زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) باید رعایت کنند تا شیرینی این سفر معنوی به کامشان تلخ نشود.

انتهای پیام
captcha