عزاداری اربعین حسینی در طرقبه به روایت تصویر
کد خبر: 3850998
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

عزاداری اربعین حسینی در طرقبه به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با اربعین حسینی، ویژه‌برنامه‌های عزاداری سید‌وسالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) با حضور پرشور زائران، مجاوران و هیئت‌های مذهبی در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با چهلمین روز از سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با نوای حزن‌انگیز هزاران نفر از جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی، بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه غرق ماتم و عزا شد.
هیئت‌های مذهبی متشکل از دسته‌های سینه‌زنی و زنجیر‌زنی از محلات طرقبه و حصار، 27 مهرماه با حضور در صحن کوثر بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) به عزاداری پرداختند.
اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، سخنرانی، قرائت زیارت اربعین، برپایی ایستگاه صلواتی و اطعام متبرک زائران و مجاوران از جمله برنامه‌های ظهر اربعین حسینی در جوار بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) بود.
همچنین در شب اربعین حسینی، مراسم عزاداری همراه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین رفعتی‌زاده و مداحی و روضه‌خوانی با حضور زائران و مجاوران برگزار شد.
کاروان زیارتی از کشور آذربایجان نیز همزمان با عصر اربعین حسینی میهمان بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) شدند و در جوار این بارگاه مطهر به عزاداری پرداختند.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha