استقرار موکب خدمت‌رسانی اربعین در فرودگاه شیراز
کد خبر: 3850381
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

استقرار موکب خدمت‌رسانی اربعین در فرودگاه شیراز

گروه اجتماعی ــ مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از استقرار موکب خدمت‌رسانی اربعین در فرودگاه شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، جواد یزدانی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، امروز، 24 مهرماه در جمع خبرنگاران از استقرار موکب خدمت‌رسانی اربعین در فرودگاه شیراز خبر داد و گفت: این موکب از روز سه‌شنبه، ۲۳ مهرماه در سالن پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز مستقر شده است.

 وی با بیان اینکه استقرار موکب خدمت‌رسانی تا اربعین ادامه خواهد داشت؛ گفت: این موکب در ایام اربعین پذیرایی میهمانان و زائران کربلای معلی را بر عهده خواهند داشت و روزانه از ۱۵۰۰ مسافر پذیرایی خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد: در موکب خدمت‌رسانی اربعین از زائرین و میهمانان با چای، انواع دم نوش و کیک پذیرایی به عمل خواهد آمد.

وی با تأکید بر اینکه موکب خدمت‌رسانی اربعین با همکاری یگان حفاظت فرودگاه برپا شده است، گفت: خدمت‌رسانی موکب اربعین اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس در دهه پایانی صفر همزمان با هفته وقف مجددا راه اندازی و به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha