برگزاری سومین دوره مهارت‌های بیان تفسیر قرآن در قم
کد خبر: 3850146
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

برگزاری سومین دوره مهارت‌های بیان تفسیر قرآن در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر موسسه آموزش عالی رهپویان سیدالشهدا(ع) از برگزاری سومین دوره یک‌ساله مهارت‌های تفسیر قرآن کریم در این موسسه و با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم خبر داد.

برگزاری سومین دوره مهارت‌های بیان تفسیر قرآن در قمحمیده شریعتی نیاسر، مدیر موسسه آموزش عالی رهپویان سیدالشهدا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از قم، از برگزاری سومین دوره یک‌ساله مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم خبر داد و گفت: ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها برای علاقه‌مندان واجد شرایط رایگان است.

وی افزود: دارا بودن مدرک سطح دو یا کارشناسی مرتبط با قرآن کریم برای دوره مقدماتی و تکمیلی، دارا بودن مدرک سطح سه یا کارشناسی ارشد مرتبط با قرآن برای دوره تکمیلی و پیشرفته و قبولی در مصاحبه از شروط ثبت نام است.

شریعتی نیاسر بیان کرد: شرکت‌کنندگان در پایان این دوره یک‌ساله مهارت پاسخگویی به شبهات، روش بیان تفسیر، قالب‌های بیان تفسیر، قرآن و کودک، تدبر در قرآن کریم و روش برداشت از قرآن کریم فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا اربعین حسینی است، گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در اربعین حسینی، این دوره یک‌ساله چند روز بعد از روز اربعین آغاز خواهد شد.

مدیر موسسه آموزش عالی رهپویان سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: این موسسه قرآن و عترت علاوه بر فعالیت‌های قرآنی که با تمام قوا در آن پیشگام است، آموزش عالی را نیز دنبال می‌کند و در مقطع کارشناسی، رشته‌های فرهنگ و معارف اسلامی، شیعه شناسی، فقه و حقوق و علوم قرآن و حدیث و در مقطع ارشد در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، امامت شناسی و معارف ائمه و علوم حدیث دانشجو می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: موسسه آموزش عالی رهپویان سیدالشهدا(ع) از سال 81 فعالیت‌های قرآنی را آغاز کرد و هدف اصلی و اولیه این موسسه نیز برگزاری دوره‌های مهارتی مختلف در بخش قرآن و عترت است.

انتهای پیام
captcha