واکنش حماس به سفر تیم ملی عربستان به کرانه باختری
کد خبر: 3849026
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

واکنش حماس به سفر تیم ملی عربستان به کرانه باختری

جنبش حماس سفر تیم فوتبال عربستان سعودی برای دیدار با تیم ملی فلسطین در شهر «رام الله» واقع در کرانه باختری از طریق گذرگاه اسرائیلی را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» طی بیانیه‌ای سفر تیم فوتبال عربستان سعودی برای دیدار با تیم ملی فلسطین در «رام الله» کرانه باختری از طریق گذرگاه تحت سیطره صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

در این بیانیه همچینین آمده است: «سفر تیم ملی فوتبال عربستان به رام‌الله در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده و سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم است. علاوه بر این تنها رژیم مذکور از آن سود می‌برد».

حماس اعلام کرد: اشغالگر که اقدامات ورود تیم ملی فوتبال عربستان را تسهیل خواهد کرد کسی است که ورزشکاران فلسطینی را کشته و یا آنها را ربوده است.

در این بیانیه از عربستان سعودی خواسته شده که از این گونه اقدامات عقب‎نشینی کرده و به جای آن اقداماتی برای تقویت ثبات و مقاومت ملت فلسطین انجام دهد.

فدراسیون فوتبال عربستان در تاریخ 4 اکتبر جاری در حساب توئیتر خود اعلام کرد که فوتبالیست‌های این کشور برای بازی با فلسطین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر در رام الله حاضر خواهند شد.
انتهای پیام
captcha