نذر فرهنگی برام امام زمان(عج) در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3848998
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

نذر فرهنگی برام امام زمان(عج) در پیاده‌روی اربعین

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی، پویش «#نذر_ظهور» با شعار «تک تک قدم‌هايم را نذر ظهورت می‌کنم» در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا؛ اربعین از بهترین راه‌های زمینه‌سازی ظهور است و این در حالی است که بسیاری از زائران به این موضوع توجهی ندارند. مسیر پیاده‌روی طولانی است و فرصت بسیاری را برای فکر کردن افراد فراهم می‎کند؛ همین موضوع می‌تواند بهترین زمان برای انتقال پیام ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

گروه فرهنگی مصاف با یک طرح ساده‌ و همزمان با آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی، پویش «#نذر_ظهور» را با شعار «تک تک قدم‌هايم را نذر ظهورت می‌کنم» در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است. براساس این پویش عکس نوشته‌ای با جمله «تک تک قدم هایم را نذر ظهورت می‌کنم»، بدون نام و لوگو، به چهار زبان پرکاربرد دنیا آماده شده و از تمامی زائران و محبان امام زمان(عج) درخواست کرده که در این پویش شرکت کنند و با هشتگ #نذر_ظهور در این طرح همکاری داشته باشند.

این پویش از افرادی که عازم کربلا هستند درخواست کرده تا با چاپ رنگی فایل کیفیت اصلی این عکس روی برگه A۴ و سپس پرس کردن برگه(لَمینت)، آن را با سنجاق روی کوله پشتی‌های خود و هم کاروانی‌های شان در آن شرکت کنند. افرادی هم که از غافله پیاده‌روی اربعین جا مانده‌اند می‌توانند با چاپ تعداد ۱۰ برگه به شیوه‌ای که در بالا توضیح داده شد، به کسانی که قصد سفرِ به کربلا را دارند(دوست، فامیل، همسایه، هم مسجدی و...) آن را اهدا کنند تا به صورت یک شکل و هماهنگ از امامی یاد کنیم که پس از ظهور، خود را با امام حسین(ع) معرفی می‌کند.

برای دانلود کیفیت اصلی برگه مخصوص چاپ رنگی از اینجا اقدام کنید.

انتهای پیام
captcha