پیام تسلیت «عباس سلیمی» به مناسبت درگذشت قاری پیشکسوت قرآنی
کد خبر: 3848531
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

پیام تسلیت «عباس سلیمی» به مناسبت درگذشت قاری پیشکسوت قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیام تسلیتی، درگذشت محمدکاظم محمدزاده، قاری پیشکسوت قرآنی کشورمان را به جامعه قرآنی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

ارسالی //////////////////پیام تسلیت «عباس سلیمی» به مناسبت درگذشت قاری پیشکسوت قرآنی

به گزارش ایکنا؛ در پی درگذشت محمدکاظم محمدزاده، پیشکسوت قرآنی کشور، عباس سلیمی در پیام تسلیتی درگذشت این قاری بین‌المللی را به جامعه قرآنی کشور تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
خانواده معزی شادروان زنده‌یاد استاد حاج محمدکاظم محمدزاده(ره)
سلام علیکم بماصبرتم
ارتحال استاد پیشکسوت قرآن، قاری و موذن نام‌آور ایران اسلامی، مرحوم استاد حاج محمدکاظم محمدزاده، یار دیرینه و دوست و برادر با اخلاصی که سالیان عمر خویش را در مسیر خدمت به قرآن و ترویج کلام اسلامی مصروف داشت، به حضور آن خاندان شریف بویژه همسر مکرمه و فرزندان برومند ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و به موازات آرزوی علو مرتبت و رفعت درجات آن عزیز سفر کرده، دوام سلامتی و عزت بازماندگان محترم را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
فضای مقدس مسجدالحرام، مسجدالنبی، آستان قدس رضوی و سایر اماکن مقدسه، هرگز طنین تلاوت‌های آسمانی آن مرد خدا را از یاد نخواهد برد و نوای با شکوه اذان آن بنده شایسته خدا همواره زینت‌بخش گلدسته‌های مساجد این کشور خواهد بود.
اکنون که محمدکاظم عزیز، میهمان بارگاه نورانی قرآن و همچنین برادر قاری شهید والامقام خود می‌باشد امیدوارم مصداق بارز کلام بلند پیامبراکرم(ص) به امیرالمؤمنین علی (ع) باشد که فرمود: یا علی! تعلم القرآن و علّمه الناس! فان مت حجت الملائکه الی قبرک کما تحج الناس الی بیت الله العتیق!
سلام بر آن خادم با اخلاص قرآن روزی که دیده به جهان گشود اکنون که به لقاءالله پیوست و آن روز که در پیشگاه خداوند متعال، از شفاعت قرآن کریم بهره‌مند خواهد شد.

خادم‌القرآن عباس سلیمی
۹۸/۷/۱۶

انتهای پیام
captcha