رونمایی از مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان» همزمان با روز جهانی کودک
کد خبر: 3848129
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

رونمایی از مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان» همزمان با روز جهانی کودک

گروه ادب ــ مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از مراسم رونمایی از مجموعه ۶ جلدی «قصه‌های احکام برای کودکان» همزمان با روز کودک به همت انتشارات به‌نشر و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خبر داد.

رونمایی از مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان» همزمان با روز جهانی کودکبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر گفت: مراسم رونمایی از مجموعه ۶ جلدی «قصه‌های احکام برای کودکان»، نوشته حجت‌الاسلام مرتضی دانشمند که به همت انتشارات به‌نشر برای کودکان منتشر شده است، در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی-ترویجی «در پناه کلمات» همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک و با حضور نویسنده این مجموعه، چهارشنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۹ صبح در کتابخانه مرکزی امام خمینی‌(ره) در مشهد برگزار می‌شود.

وی با دعوت از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برای حضور در این برنامه تصریح کرد: مجموعه ۶ جلدی قصه‌های احکام برای کودکان، تألیف حجت‌الاسلام مرتضی دانشمند که در گروه کتاب‌های پروانه انتشارات به‌نشر ویژه کودکان به چاپ رسیده است، با زبانی ساده به بیان احکام عملی دین به کودکان می‌پردازد.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به این مجموعه ۶ جلدی که تصویرگری آن را مجید صابری‌نژاد برعهده دارد، ادامه داد: «به باغ نماز خوش آمدید»، «جایزه پدربزرگ»، «نماز‌های کلاغی»، «از طلا به طوطی»، «ملاقات با شیر» و «روزی که ماه دلش گرفت» عناوین این مجموعه را تشکیل می‌دهند که با زبانی ساده و شیوا به بررسی احکام عملی نماز، وضو، طهارت، نجاست، تقلید، تیمم، غسل، پوشش، قسم، وقف و... برای کودکان گروه سنی هشت تا ۱۰ سال می‌پردازد.

یادآور می‌شود؛ حجت‌الاسلام مرتضی دانشمند، نویسنده، شاعر کودک و نوجوان و پژوهشگر قرآنی، مؤلف آثار گوناگون ادبیات دینی برای کودکان و نوجوانان همچون «فرشته‌ای در زمین»، «نوجوانان می‌پرسند» پاسخ به پرسش‌های مذهبی نوجوانان، «از نزدیکانت آغاز کن»، «دعای گنجشک‌ها»، «امیران کوچک» و... است.

انتهای پیام
captcha