عدم توازن قرعه‌های رشته قرائت مسابقات قرآن
کد خبر: 3846883
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

عدم توازن قرعه‌های رشته قرائت مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- شرکت کننده رشته قرائت تحقیق در مسابقات سراسری قرآن گفت: در بحث قرعه‌ها توازن تا حدی وجود نداشت و برخی قرعه‌ها آسان و برخی دیگر سخت بود.

کیفیت برگزاری مسابقات قرآن می‌تواند بهتر باشدمجتبی محمدبیگی، شرکت کننده در رشته قرائت تحقیق در فینال چهل‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا اصفهان، اظهار کرد: من از سن هفت سالگی تلاوت قرآن را آغاز کرده و در سال 78 کار را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم و در مسابقه‌های مختلفی حضور داشتم.
وی ادامه داد: من در مسابقات نیروهای مسلح، مسابقات ملی دانشجویان و مسابقات دارالقرآن امام علی رتبه اول را کسب کردم. در مسابقات اوقاف نیز دو مرتبه به رتبه عالی دست پیدا کردم و به مسابقات بین‌المللی ترکیه و کویت اعزام شدم.
این شرکت کننده از شهر ری با بیان اینکه سطح کیفی مسابقات بسیار بالا و رقابت بسیار نزدیک است، افزود: در واقع مسابقات هرسال بهتر و سخت‌تر برگزار می‌شود، خصوصا امسال که تعداد فینالیست‌ها نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرده است.
محمدبیگی خاطرنشان کرد: زندگی ما به نوعی به قرآن گره خورده و نمی‌توانیم از آن جدا شویم و به واسطه حضور مستمر در محافل و مجالس قرآنی همیشه با قرآن انس داریم. این نعمتی است که نصیب ما شده و همیشه بابت آن خداوند را شاکریم. بهترین راه، راه قرآن است، هرچیزی که مورد نیاز انسان باشد در قرآن ذکر شده و قرآن می‌تواند الگوی او قرار بگیرد.
وی در خصوص مسائل فنی مسابقات گفت: در این مرحله در بحث قرعه‌ها توازن تا حدی وجود نداشت و برخی قرعه‌ها آسان و برخی دیگر سخت بود. در خصوص اسکان و غذا نیز آنگونه که باید رسیدگی وجود نداشت. خصوصا که در چند سال اخیر تعداد متسابقین کاهش پیدا کرده و کیفیت برگزاری و غذا باید بهتر از این باشد. در واقع در مقایسه با مسابقات ورزشی آنگونه که شایسته است به مسابقات قرآنی بها داده نمی‌شود.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha