سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز شد
کد خبر: 3846567
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
به میزبانی دانشگاه قم؛

سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت صبح امروز با حضور 450 نخبه قرآنی از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه قم آغاز شد.

سی و چهارمین مسابقه سراسری قرآن و عترت آغاز شدبه گزارش ایکنا از قم به نقل از ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، این جشنواره با حضور 450 مهمان از دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی سراسر کشور در 34 رشته در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری صبح امروز در دانشگاه قم آغاز شد.

مسابقات بخش آوایی و معارفی به صورت حضوری است و شرکت‌کنندگان در بقیه بخش‌های مسابقات نیز آثار خود را قبلا ارسال کرده بودند.

در این جشنواره حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز رئیس دانشگاه قم به‌عنوان رئیس سی‌وچهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت و حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوروزی معاون فرهنگی دانشگاه قم نیز به عنوان دبیر این جشنواره حضور دارند.

اين جشنواره بر خلاف دوره‌های گذشته كه در تابستان و در فصل عدم حضور دانشجويان برگزار می‌شد، به جهت فرهنگسازی و جذب حداكثری دانشجويان و استفاده حداكثری دانشگاهيان از فعاليت‌های قرآنی و فضای معنوی جشنواره امروز دهم مهر ماه آغاز به کار کرده است.

مراسم اختتاميه اين دوره از جشنواره نيز فردا روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه با حضور آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید شیعیان و برخی مسئولان استانی و حوزوی برگزار می‌شود.

امروز هم بعد از نماز ظهر و عصر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در جمع دانشجویان سخنرانی می‌کند و احمدی وفا از قاریان بین‌المللی نیز به قرائت کلام الله مجید خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha