ایجاد هم‌صدایی بین مؤسسات قرآنی وظیفه اصلی اتحادیه قرآن و عترت است
کد خبر: 3843607
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

ایجاد هم‌صدایی بین مؤسسات قرآنی وظیفه اصلی اتحادیه قرآن و عترت است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول مؤسسات قرآن و عترت سازمان دارالقرآن کریم گفت: به برکت انقلاب اسلامی و پیگیری مؤسسات قرآنی مردمی، تشکل قرآنی با عنوان اتحادیه مؤسسات قرآنی در کشور شکل گرفت که این اتحادیه باید زمینه‌ساز هم‌صدایی بین مؤسسات قرآنی و همدلی هرچه بیشتر بین فعالان قرآنی و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باشد.

به گزارش ایکنا از کردستان، علیرضا بهبودی، مسئول مؤسسات قرآن و عترت سازمان دارالقرآن کریم امروز، 30 شهریورماه در مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان کردستان قرآن را نسخه شفابخش تمام دردها و مشکلات جوامع بشری دانست و اظهار کرد: فعالان عرصه‌های قرآنی باید به درستی این کلام الهی را در جامعه ترویج و گسترش دهند.
وی با تأکید بر اینکه نباید شبهه‌افکنی‌ در عرصه‌های قرآنی ایجاد شود، افزود: توجه به شبهه‌آفرینی‌ها، گرد و غبار ایجاد کردن‌ها و سیاه‌نمایی‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی ممکن است فعالان این عرصه را از مسیر درست منحرف کند.
مسئول مؤسسات قرآن و عترت سازمان دارالقرآن کریم به توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی با هجمه‌های فرهنگی خود در صدد ایجاد مشکلاتی در جامعه ماست و اگر این مشکلات و فتنه‌ها به جامعه قرآنی برسد ممکن است دامنگیر خانواده و جامعه و مخاطبان قرآنی شود.
وی با اشاره به اینکه فعالان قرآنی نباید به فتنه‌ها دامن بزنند و باید با شفاف‌سازی مانع بروز مشکلات شوند، عنوان کرد: برخی فضاسازی‌ها در حوزه قرآنی نیز زیبنده‌ی فعالان و فضای قرآنی نیست و نباید به این فضاها دامن زده شود.
وی تشکل‌های قرآنی را شاه‌بیت فعالیت‌های قرآنی در یک‌هزار و ۴۰۰ سال گذشته دانست و از فعالان قرآنی خواست به عنوان محور وحدت در کنار هم کار کنند و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بکوشند.
بهبودی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و پیگیری مؤسسات قرآنی مردمی، تشکل قرآنی با عنوان اتحادیه مؤسسات قرآنی در کشور شکل گرفت که این اتحادیه باید زمینه‌ساز هم صدایی بین مؤسسات قرآنی و همدلی هرچه بیشتر بین فعالان قرآنی و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باشد.
وی با اشاره به استعفای چهار نفر از هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان بیان کرد: در این راستا امروز انتخابات افراد جایگزین هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ در ادامه این مجمع اعضای علی البدل سیدبهاالدین حسینی، سیدعباس حسینی، علی عرفان حسنلو، امین اسدی و با رای اعضای حاضر در جلسه زهرا زندی جایگزین هیئت مدیره قبلی شدند.
انتهای پیام

captcha