دشمنان از تعامل بین ایران و عراق عصبانی هستند
کد خبر: 3842835
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
آیت‌الله سعیدی:

دشمنان از تعامل بین ایران و عراق عصبانی هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ تولیت آستان مقدس حرم کریمه اهل بیت(ع) بر بهبود روابط بین ایران و عراق تاکید کرد و ادامه داد: دشمنان ما از تعامل بین ایران و عراق به خشم و غضب درآمدند.

دشمنان از تعامل بین ایران و عراق عصبانی هستندبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) امروز 26 شهریورماه در همایش «تکریم خادمین اربعین حسینی» با حضور روسای عراق، لبنان، یمن، افغانستان ، پاکستان و ایران که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: هر قوم و قبیله ای اگر در راه خداوند تلاش کند عزت و سربلندی نصیب او خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجود عتاب مقدسه در عراق، حوزه علمیه و نقش مرجعیت از مدال های افتخار عراق است، تاکید کرد: مهم ترین افتخار عراق موکب داری و پذیرایی شما از زائران اربعین امام حسین(ع) است.

سعیدی بیان کرد: با پذیرایی از زائران کربلای اباعبدالله حسین یک پیام و الگویی را به همه از جمله ایرانیان آموزش دادید و لذا با کمال افتخار در ایران و عراق از کار خوب و قابل تقدیر شما الگو گرفتیم و از زائران پذیرایی می‌کنیم.

وی یادآور شد: اخلاص، صفا و ایثار شما در پذیرایی از زائران اربعین حسینی برای همه دنیا درس بزرگی است، در دنیا همچنی پذیرایی و استقبالی سابقه ندارد و خاص شما مردم ولایت مدار عراقی است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: بنابراین این افتخار و کار بارارزش را به شما تبریک می گوییم و نسل اندر نسل در میان شما بماند و تا ان شاالله پذیرای صاحب الزمان در زمان ظهور ایشان باشید.

انتهای پیام

captcha