دانش بنیان کردن طرح‌های قرآنی ضروری است
کد خبر: 3840055
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

دانش بنیان کردن طرح‌های قرآنی ضروری است

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش ما براین است که برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی مردمی باشند، گفت: به‌دنبال دانش‌بنیان کردن طرح‌های قرآنی هستیم چراکه معتقدیم این امر تأثیرگذار بر اجرای برنامه‎‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به فصل جدید حرکت سازمان تبلیغات و تحولات عمیق آن، اظهار کرد: بدنبال این امر و در ادامه رسالت اصلی این سازمان اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با برنامه‌ریزی گسترده به‌دنبال دانش بنیان کردن طرح‌های قرآنی در استان است.
وی با بیان اینکه راهبرد اصلی ما در اجرای طرح‌ها و برنامه‎‌های قرآنی مردمی شدن این برنامه‌ها است، افزود: وظایف گسترده‌ای در این مسیر برعهده داریم و معتقدیم فضای علمی اگر پیوست قرآنی نداشته باشد آن علم سودی ندارد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که کار در این حوزه مردمی باشد و امروز به‌دنبال دانش‌بنیان کردن طرح‌های قرآنی هستیم.
حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: امر یاد شده تأثیرگذار بر برنامه‌های قرآنی در سطح استان خواهد بود و در این زمینه قصد داریم تا در جلسه‌ای باحضور نخبگان عرصه قرآن و دانشگاه طرحی متناسب با فعالیت‌های قرآنی استان همگام با اقتضائات طراحی کنیم.
وی در پایان با اشاره به نقش مؤثر معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان در این خصوص خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات پیرامون فعالیت‌های قرآنی در فضای دانشگاه در ارتباط با سازمان تبلیغات و ادارات امور قرآنی باشند.
انتهای پیام

captcha