همایش نخبگان دانشجو معلم قرآن دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود
کد خبر: 3839681
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

همایش نخبگان دانشجو معلم قرآن دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ‌ رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان جهاددانشگاهی خبر داد:‌ همایش نخبگان دانشجو معلم دانشگاه پیام نور با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و دانشگاه پیام نور همزمان با شروع سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

زهرا نقی‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان جهاددانشگاهی، در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده میان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و دانشگاه پیام نور که در سال 1396 به امضای دو طرف رسید تا کنون 11 دوره طرح دانشجو معلم قرآن کریم برای دانشجویان این دانشگاه برگزار شده است.

نقی‌زاده افزود: طی مدت دو سال 430 نفر از این دانشجویان آموزش‌های لازم در حوزه روخوانی و روان‌خوانی، روش تدریس و تدبر در قرآن را فراگرفتند و موفق به اخذ مدرک از سوی جهاددانشگاهی شدند.

وی گفت: از جمله برنامه‌هایی که در سال تحصیلی پیشرو برای دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شده است می‌توان به همایش نخبگان دانشجو معلم قرآن کریم اشاره کرد که طی مهرماه و با حضور فعالان این طرح برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان تصریح کرد: علاوه بر این همایش، طرح‌های دانشجو خبرنگار قرآنی، دانشجو متدبر قرآن، جشنواره دانشجویی فیلم 114 ثانیه‌ای، جشنواره قرآن و هنر و ... از جمله برنامه‌هایی هستند که این سازمان با دانشگاه پیام نور در برگزاری آن در سال تحصیلی 99-98 همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha