جامعه حسینی زمینه‌ساز ظهور است
کد خبر: 3839485
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

جامعه حسینی زمینه‌ساز ظهور است

گروه معارف ــ یکی از مبلغان مذهبی گفت: باید همه تلاش کنیم تا جامعه ما حسینی شود زیرا جامعه حسینی زمینه‌ساز ظهور است.

جامعه حسینی زمینه‌ساز ظهور است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام هادی پور در مراسم عزاداری آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین که صبح امروز 11 شهریورماه برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: نگه‌داشتن حرمت امام حسین (ع) در ایام عزاداری و شهادت ایشان بر همه ما واجب است.

وی ضمن تشریح اهداف قیام حضرت اباعبدالله (ع) افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر کردن یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) هست لذا وظیفه همگانی ماست به کسانی که حرمت این ایام را نگه نمی‌دارند امربه‌معروف و نهی از منکر کنیم.

این مبلغ مذهبی تصریح کرد: لازم است خانواده‌ها نسبت به شناخت سیره علمی و عملی امام حسین (ع) بپردازند چرا که آن حضرت باب رحمت واسعه است و اتصال جوانان به امام حسین (ع) موجب حفظ آنان از بلایا می‌شود.

وی یادآور شد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کشتی نجات هستند و باید همه تلاش کنیم تا جامعه ما حسینی شود زیرا جامعه حسینی زمینه‌ساز ظهور خواهد شد.

حجت‌الاسلام هادی پور در پایان با تأکید بر اینکه اشک بر امام حسین (ع) باید ما را برای خدمت گذاری در رکاب امام زمان (عج) آماده کند، خاطرنشان کرد: عزاداری ما زمانی بامعرفت است که به ما معرفت شناخت و درک امام عصر (عج) را اهدا کند.

انتهای پیام

captcha