رژیم صهیونیستی بداند دوران بزن در رو گذشته است
کد خبر: 3839041
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

رژیم صهیونیستی بداند دوران بزن در رو گذشته است

گروه سیاسی ــ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای تداوم حملات و تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه بیروت و غزه را محکوم و اعلام کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که دوران آزادی عمل و بزن در رو گذشته است و جنگجویان و مبارزین مقاومت آمادگی دارند درس بزرگ و فراموش‌نشدنی در صورت تکرار تجاوزات به صهیونیست‌ها بدهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خانه ملت، متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و بیروت و تداوم تهدیدات این رژیم را به شدت محکوم و تلاش صهیونیست‌ها برای بحران‌زایی و بی‌ثباتی را تهدید جدی برای آتش‌افروزی دیگری در منطقه می‌داند.

حزب لیکود به رهبری نتانیاهو با اهداف چند منظوره از جمله انتخاباتی درصدد ایجاد فضای رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی برای جذب آرای خاکستری و همچنین ایران‌هراسی برای حفظ حمایت همه‌جانبه ترامپ از رژیم صهیونیستی است.

صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند روند تحولات در منطقه به نفع آنها نیست و لذا می‌خواهند با حملات ایذایی به لبنان و غزه افکار عمومی را از واقعیت‌های صحنه منحرف کنند.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از مجامع بین‌المللی و مجالس جهان می‌خواهد که با محکومیت تجاوزات و تهدیدات خطرناک رژیم صهیونیستی از بروز درگیری و جنگ جدیدی در منطقه جلوگیری کنند.

رژیم صهیونیستی باید بداند که دوران آزادی عمل و بزن در رو گذشته است و جنگجویان و مبارزین مقاومت آمادگی دارند درس بزرگ و فراموش‌نشدنی در صورت تکرار تجاوزات به صهیونیست‌ها بدهند.

انتهای پیام

captcha