پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی طلاب جامعةالمصطفی(ص) افتتاح شد
کد خبر: 3838601
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
با حضور برخی از مسئولین:

پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی طلاب جامعةالمصطفی(ص) افتتاح شد

گروه حوزه‌های علمیه - پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی جامعةالمصطفی(ص) با حضور نماینده دفتر مقام معظم رهبری در قم، رئیس مرکز خدمات حوزه، استاندار قم، رئیس بازرسی کل ناجا، رئیس پلیس امنیت اطلاعات عمومی و شماری از مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی شامگاه پنجشنبه در سخنانی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این پیشخوان شامل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، نیروی انتظامی و دیگر بخش‌ها، ابراز کرد: مرکز امور طلاب و خانواده‌های جامعةالمصطفی(ص)، از بخش‌های خدوم و تأ‌ثیرگذاری است که با تلاش شبانه‌روزی، فضایی آرام و مناسب برای فعالیت‌های علمی و فرهنگی طلاب غیرایرانی فراهم می‌آورد.

رئیس المصطفی(ص) با تأکید بر پیشینه بین‌المللی حوزه‌های علمیه از دیرباز تاکنون اظهار کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ حوزه‌های علمیه پدید آورد و امروز از نظر کمی و کیفی، شاهد دگرگونی‌های گسترده‌ای هستیم. هر چند گسترش معارف اسلام ناب و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در سراسر عالم، هدف اصلی جامعةالمصطفی(ص) به شمار می‌رود، ولی هزینه‌های ناچیزی که در این بخش صورت می‌گیرد، در حقیقت سرمایه‌گذاری ارزشمندی است که در اختیار بخش‌های دیگر کشور قرار دارد.

وی رعایت سه اصل سرعت، سهولت و حفظ کرامت را در ارائه خدمات به طلاب غیرایرانی ضروری دانست که راه‌اندازی پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر واقع شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم، از سردار سرتیپ غلامرضا رضائیان‌فرد، رئیس بازرسی کل ناجا، و سردار پاسدار محمد بابایی، رئیس پلیس امنیت اطلاعات عمومی، به پاس همکاری‌ خالصانه در ارائه خدمات به طلاب غیرایرانی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخشی از این مراسم، از اپلیکیشن موبایلی سامانه ارائه خدمات رفاهی طلاب غیرایرانی رونمایی شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۵
سید فیضان حیدر
|
United States of America
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۳
0
0
خیلی خوب
محمد جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - ۰۵:۱۶
0
0
بسیار عالی
captcha