ضرورت آشنایی با سیره حضرت ابراهیم(ع)
کد خبر: 3834542
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
امام جمعه ‌گله‌دار تأکید کرد:

ضرورت آشنایی با سیره حضرت ابراهیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد گنجی با اشاره به فرازهایی از آیات شریفه سوره مبارکه صافات، بر ضرورت آشنایی با سیره حضرت ابراهیم(ع) تأکید کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد گنجی، امام جمعه منطقه گله‌دار استان فارس، 21 مردادماه در جمع نمازگزاران عید سعید قربان در مسجد جامع المهدی(عج) این منطقه، ضمن سفارش به تقوای الهی و تبریک عید سعید قربان، فرازهایی از آیات شریفه سوره مبارکه صافات که به جریان قربانی حضرت اسماعیل(ع) اشاره دارد، پرداخت و بر ضرورت آشنایی با سیره حضرت ابراهیم(ع) تأکید کرد.
وی با اشاره به الگوپذیری نوجوانان از حضرت اسماعیل(ع) و بانوان از حضرت هاجر، گفت: جلوه‌های ایثار، گذشت و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس از سوی خانواده‌های معظم ایثارگران و شهدا متجلی شد.
امام جمعه منطقه گله‌دار در ادامه سخنان خود به بخشی از پیام الهام‌بخش و راهبردی مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج اشاره کرد و با استاد به فرمایش معظم‌له، افزود: معامله قرن با همت ایمان و جبهه مقاومت محکوم به شکست است.
گنجی اظهار کرد: ایران اسلامی تنها کشوری است که حج ابراهیمی انجام داده و مراسم برائت از مشرکین را به نحو شایسته انجام می‌دهد.
عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha