برائت از مشرکین؛ اصلی‌ترین فلسفه حج
کد خبر: 3834423
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

برائت از مشرکین؛ اصلی‌ترین فلسفه حج

گروه فرهنگی- امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به فراز‌هایی از پیام مقام معظم رهبری به حجاج گفت: اصلی‌ترین فلسفه حج برائت از مشرکین است.

برائت از مشرکین؛ اصلی‌ترین فلسفه حجبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، امروز، ۲۱ مردادماه روز در خطبه‌های نماز عید قربان بیان کرد: برائت از مشرکین برائت از تمام تروریست‌های عالم و نهیبی بر سر رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های اخیر مقام معظم رهبری در مورد سوریه و عراق، شکست ائتلاف سعودی علیه یمن و جنگ ۳۳ روزه گفت: بدون‌شک پیش‌بینی ایشان در مورد شکست معامله قرن نیز محقق خواهد شد.

امام جمعه مشگین شهر گفت: صدای افول دولت آمریکا نیز از هم‌اکنون شنیده می‌شود و پیروزی نهایی از آن مسلمانان عالم خواهد بود.

باوقار همچنین اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی ارتجاع جهان عرب به سردمداری عربستان در مسیر خیانت به مسلمانان جهان قرار گرفته است.

وی افزود: استکبار جهانی نیز با همدستی این کشور دست به جنایت‌های مختلفی در منطقه زده و استکبار جهانی را در انجام معامله ننگین قرن یاری می‌کند و به حول قوه الهی این معامله هرگز انجام نخواهد شد.

انتهای پیام

captcha