معرفی شهدای شاخص ‌به نسل جوان یک وظیفه عمومی است
کد خبر: 3830220
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

معرفی شهدای شاخص ‌به نسل جوان یک وظیفه عمومی است

گروه اجتماعی ــ مشاور نظامی مقام معظم رهبری گفت: معرفی شهدای شاخص شهر به نسل جوان یک وظیفه عمومی است و علما و روحانیان باید در مراسم‌ فرهنگی ـ مذهبی در این خصوص بیشتر سخن بگویند.

قدرت امروز ارتش و سپاه ناشی از اقتدار و قاطعیت رهبری معظم انقلاب استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرلشگر سید‌عطاالله صالحی، فرمانده سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و مشاور نظامی مقام معظم رهبری، صبح امروز، پنجم مردادماه در دیدار با امام جمعه شهر لاهرود در آستان امامزاده سیدابراهیم خراسانی(ع) گفت: معرفی شهدای شاخص شهر به نسل جوان یک وظیفه عمومی است و علما و روحانیان باید در مراسم‌ فرهنگی ـ مذهبی در این خصوص بیشتر سخن بگویند.

فرمانده سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و مشاور نظامی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این انقلاب با خون شهدا مقتدر و پایدار مانده و شهدا بخشی از میراث جاوید فرهنگی این مرز و بوم هستند.

وی بیان کرد: قدرت امروز ارتش و سپاه ناشی از اقتدار و قاطعیت رهبری معظم انقلاب است و دشمنان ‌برابر این قدرت عاجز و ناتوان هستند و به‌رغم تمام توطئه‌ها و به کوری چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامی، روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

صالحی افزود: جایگاه سیاسی و نظامی ایران در منطقه هر روز تقویت می‌شود و دشمنان وحشت بسیار نسبت به این مسئله دارند و در راستای آن توطئه و پروژه ایران هراسی در منطقه را طرح‌ریزی کرده‌اند.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری اظهار کرد: شهر لاهرود و منطقه مشگین‌شهر با وجود موهبت‌های خدادادی زیادی ‌که دارد، ناشناخته مانده است و باید تبلیغات لازم جهت شناساندن این منطقه صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha