تدوین نظام موضوعات پایان‌نامه‌ها در دانشگاه باقرالعلوم(ع)
کد خبر: 3827572
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

تدوین نظام موضوعات پایان‌نامه‌ها در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

گروه فرهنگی ــ معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه تدوین نظام موضوعات رساله‌ها در دستور کار گروه‌های علمی دانشگاه قرار گرفته است، گفت: مسئله‌محوری رساله و پایان‌نامه‌ها از اولویت‌های معاونت آموزش دانشگاه باقرالعلوم(ع) است.

تدوین نظام موضوعات پایان‌نامه‌ها در دانشگاه باقرالعلوم قمبه گزارش ایکنا از قم، محمد ستوده‌آرانی، معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) امروز، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران به راه‌اندازی رشته‌های جدید در این دانشگاه اشاره و تأکید کرد: هدف این دانشگاه در ایجاد رشته‌های جدید، پاسخ دادن به نیازهای تئوریک و عملی نظام سیاسی و جامعه اسلامی است، رشته‌هایی که تا حد زیادی اولویت‌دار است و مراکز علمی دیگر تاکنون به آن نپرداخته‌اند یا همچنان احساس نیاز در آن وجود دارد.
 
وی مسئله محور بودن رساله و پایان‌نامه‌ها را از اولویت‌های معاونت آموزش دانشگاه باقرالعلوم(ع) عنوان کرد و گفت: این معاونت بر مسئله محور بودن رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها تأکید دارد؛ به این صورت که موضوعات انتخابی دانشجویان باید کارآمد باشد و حل معضلات اجتماعی و مسائل نظام اسلامی را در نظر داشته‌ باشد.
 
ستوده تصریح کرد: با توجه به ارتباط گروه‌ها با مسائل آموزشی و قطب‌های علمی، پیگیری مسئله محوربودن رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها همانند گذشته از اولویت‌های معاونت آموزش است؛ همچنین طی جلسات مشترک با گروه‌ها، تدوین نظام موضوعات رساله‌ها در دستور کار گروه‌های علمی دانشگاه قرار گرفته‌ است.
 
وی در پایان به تأسیس مدرسه آموزش آزاد این دانشگاه اشاره و یادآوری کرد: آن دسته از آموزش‌های علمی که مورد نیاز دانشجویان و طلاب است باید در قالب دوره‌های آموزش کوتاه ‌ت طراحی شود که در این مرکز صورت می‌گیرد و امید است که در آینده بر اساس مصوبات هیئت امناء محورهای فعالیت خود را ارتقا بخشد.
 
انتهای پیام
captcha