بودن در محضر قرآن بهترین تشویق برای قاری است
کد خبر: 3819906
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
یک قاری:

بودن در محضر قرآن بهترین تشویق برای قاری است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شرکت‌کننده در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی گفت: در محضر قرآن بودن و جمع دوستان قرآنی برای من بهترین تشویق برای حضور در این مسابقات بوده است.

حمیدیمیثم حمیدی‌نیک، قاری شرکت‌کننده در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی که روزهای 24 و 25 خردادماه در امامراده ابراهیم(ع) برگزار شد در گفت‌وگو با ایکنا از قم گفت: مسابقات با حضور قاریان توانمندی برگزار شد گرچه عمدتا رقابت در میان قاریان ممتاز استان بود که در سال‌های قبل هم حضور داشتند.

وی با قدردانی از مسئولان مسابقات در عین حال به نقد برخی موضوعات رخ داده پرداخت و اظهار کرد: صوت مسابقه به هیچ وجه مناسب برای قرائت قراء نبود همچنین فاصله صندلی و میکروفون تنظیم نبود و صندلی‌های مناسبی هم برای پذیرایی از قراء چیده نشده بود.

وی هدف از نقد خود را اصلاح این موارد و برنامه‌ریزی مناسبتر برای مسابقات استانی برشمرد و تاکید کرد: موارد دیگر در مسابقات از جمله داوران، مکان برگزاری و زمان آن مناسب بود.

حمیدی نیک با بیان اینکه در محضر قرآن بودن و جمع دوستان قرآنی برای من بهترین تشویق برای حضور در این مسابقات بوده است اظهار کرد: امیدوارم صرف خواندن و قرائت نباشد و بتوانیم از این فضای مسابقات بهره‌ای برای ارتقاء معنویت و تاثیرپذیری از معنویت قرآن کریم ببریم.

انتهای پیام

captcha