اعزام ۷ برگزیده قرآنی کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان»
کد خبر: 3807047
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

اعزام ۷ برگزیده قرآنی کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد‌ از اعزام برگزیدگان سیزدهمین جشنواره قرآنی اعضای کانون‌های ‌مساجد این استان به مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان» در مشهد مقدس خبر داد.

اعزام ۷ برگزیده قرآنی کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان»به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت‌‌آبادی، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم و شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی از اهداف برگزاری جشنواره مدهامتان است.
وی افزود: ثبت‌‌نام این جشنواره از ۱۵ آذرماه سال گذشته آغاز و تا ۳۰ دی‌ماه ادامه داشت، ضمن اینکه این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران عضو کانون‌های فرهنگی ـ هنری بوده و در رشته‌های قرائت «تحقیق»، حفظ کل رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار ‌شد .
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد رشته‌‌های قرائت ترتیل، حفظ جزء ۳۰ و نقاشی آیات را ویژه برادران و خواهران رده سنی هفت تا ۱۶ سال دانست و بیان کرد: برادران نیز در رشته اذان، قرائت تقلیدی و قرائت نماز به صورت اختیاری که در حیطه ستاد استانی بود در رده سنی هفت تا ۱۶ سال شرکت کردند.
دولت‌آبادی تصریح کرد: هفت نفر برگزیده در رشته‌های قرائت تحقیق برادران، حفظ کل برادران، حفظ کل خواهران، ترتیل برادران، حفظ جزء 30 برادران و خواهران و قرائت تقلیدی برادران فردا، 9 اردیبهشت‌ماه به مرحله کشوری این جشنواره در مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره قرآنی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با عنوان «مدهامتان» از 10 تا 13 اردیبهشت‌ماه جاری در شهر مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha