برگزاری جشن ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) در بقعه‌های شاخص هرمزگان
کد خبر: 3804277
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

برگزاری جشن ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) در بقعه‌های شاخص هرمزگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: به‌مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی اکبر‌(ع) و روز جوان جشن ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) در بقعه‌های شاخص استان هرمزگان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) در بقه‌های شاخص استان هرمزگان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام رنجبر، مسئول اداراه قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، بیان کرد: به‌مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان سه‌شنبه، 27 فروردین‌ماه، جشن‌های باشکوهی در بقاع متبرکه شاخص هرمزگان‌، امامزادگان سید‌مظفر بندرعباس، سید مظفر قشم، سید سلطان محمد رودان، سید محمد حاجی‌آباد از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، با حضور به محبان و عاشقان اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رنجبر تصریح کرد: سخنرانی در خصوص تبیین شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) و جایگاه جوان، مولودی‌خوانی، قرائت دعا، برگزاری مسابقه برپایی ایستگاه صلواتی، محافل انس با قرآن مجید، اجرای گروه تواشیح، مسابقات فرهنگی، سخنرانی، پذیرایی و جشن و سرور و شادمانی ازجمله برنامه‌های بقاع متبرکه در این روز باشکوه است.
این مسئول‌ بیان کرد: آن حضرت فرزند بزرگ امام حسین(ع) و شبیه‌ترین مردم به پیامبر(ص) در خلقت، اخلاق و گفتار بود و نزدیک‌ترین شهیدی است که با امام حسین(ع) دفن شده است.
وی در پایان گفت: ویژه‌برنامه‌های جشن و سرور و شادمانی در حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود و از عاشقان و دوستداران اهل‌بیت(ع) برای حضور در این محافل نورانی دعوت می‌کنیم.
انتهای پیام

 

 

captcha