جشنواره مدهامتان نقاط ضعف و قوت کانون‌ها را مشخص می‌کند
کد خبر: 3795518
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

جشنواره مدهامتان نقاط ضعف و قوت کانون‌ها را مشخص می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ داور سیزدهمین جشنواره قرآن مدهامتان در کرمانشاه گفت: برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در واقع محکی برای تشخیص نقاط ضعف و قوت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در بحث فعالیت‌های قرآنی است.

فریبا زارعی، داور تجوید و وقف و ابتدا سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در کرمانشاه اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به خوبی به جذب فعالان قرآنی پرداخته‌اند در این راستا یکی از ابعاد موفقیت کانون‌های مساجد برگزاری جشنواره‌های قرآنی است.
وی گفت: معتقدم یکی از جنبه‌های برگزاری این مسابقات اقدام برای رفع برخی نقایص و تقویت نقاط مثبت آن است.
زارعی با توجه به استقبال اعضای کانون‌ها برای شرکت در این مسابقات اظهار کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان در مسیر ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی ـ هنری برای جذب جوانان برگزار می‌شود.
داور تجوید و وقف و ابتدا سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان افزود: یکی از جنبه‌های مؤثر این جشنواره مشارکت جوانان در بحث فعالیت‌های قرآنی مساجد است.
وی عنوان کرد: نقاط قوت مسابقات مدهامتان بیشتر از نقاط منفی آن است و باید با در نظر گرفتن نقاط مثبت و منفی این جشنواره برای برگزاری آن برنامه‌ریزی کرد تا دوره‌های بعدی آن با قدرت بیشتری برگزار شود.
زارعی در پایان گفت: ارزیابی دقیقی نسبت به برگزاری مسابقات تا این لحظه در دسترس نیست اما در هر صورت امیدواریم تا با نظارت‌ نتایج مسابقات خروجی خوبی نسبت به قبل داشته باشد.
انتهای پیام

captcha