عرصه قرآنی از مهمترین توفیقات انقلاب اسلامی بوده است
کد خبر: 3779909
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

عرصه قرآنی از مهمترین توفیقات انقلاب اسلامی بوده است

گروه فعالیت‎های قرآنی ـ رئیس دارالقرآن کریم کشور عرصه فعالیت‎های قرآنی را یکی از مهمترین عرصه‎هایی دانست که انقلاب اسلامی در آن موفق عمل کرده است.

عرصه قرآنی از مهمترین توفیقات انقلاب اسلامی بوده استبه گزارش ایکنا از قم، مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس دارالقرآن کریم کشور امروز، 19 دی‌ماه در همایش ملی اصحاب چاپ و نشر قرآن کریم در مجتمع ناشران قم گفت: فعالیت‌های قرآنی یکی از موفقترین عرصه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: توسعه چاپ و نشر قرآن کریم و ساخت زیربناهای تخصصی از جمله نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم از دستاوردهای انقلاب بود زیرا در دوران قبل حتی در اوایل انقلاب، قرآن‌هایی که در کشور چاپ می‌شد با غلط‌های پرشمار همراه بود.

رئیس دارالقرآن کریم کشور بیان کرد: حوزه نظارتی در این زمینه از سال 1364 آغاز شد و حاصل 33 کار در این عرصه در قالب یک نمایشگاه تخصصی به نمایش درآمده است.

قره‌شیخ‌لو اظهار کرد: امروز از کسانی که در 33 سال گذشته عهده‌دار این مسئولیت بوده‌اند و هم کسانی که در امر تصحیح و کتابت و چاپ و ترجمه قرآن خدمات داشته‌اند، تجلیل می‌شود.

وی گفت: این عرصه نیازمند کمک همگانی فعالان فرهنگی کشور است و باید در افق دهه پنجم انقلاب اسلامی به توفیقات عظیم و بزرگی برسیم و به اعتلای فرهنگ قرآنی بپردازیم.

انتهای پیام

captcha