امیدبخشی و ارتباط با مردم را برای مقابله با سیاه‌نمایی دشمنان فراموش نكنیم
کد خبر: 3768890
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

امیدبخشی و ارتباط با مردم را برای مقابله با سیاه‌نمایی دشمنان فراموش نكنیم

گروه سیاست و اقتصاد‌ ـ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امیدبخشی و ارتباط با مردم را از مهم‌ترین برنامه‌ها برای مقابله با جوسازی و سیاه‌نمایی دشمن برای معرفی نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظام ناکارآمد دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، احمد احمدی‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 11 آذرماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان پیشنهاد داد کمیته نظارتی تشکیل شود که عملکرد کارگروه‌ها را رصد و پیگیری کند.
وی، امیدبخشی و ارتباط با مردم را از مهم‌ترین برنامه‌ها برای مقابله با جوسازی و سیاه‌نمایی دشمن برای معرفی نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان نظام ناکارآمد دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در زمینه‌های مختلف حاصل شده که باید با کمک رسانه‌ها این موارد بیان شود.
احمدی‌زاده با بیان اینکه شبهات زیادی برای قشر جوان و نوجوان مطرح می‌شود، افزود: باید برنامه‌های فضای مجازی هوشمندانه و عالمانه تبیین شود.
سهراب مختاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نیز در این جلسه گفت: پیشنهاد می‌شود در کارگاه‌های کارگری که بیش از 50 نفر نیروی کار دارند جشن انقلاب برگزار شود.
وی اظهار کرد: بهترین ایجاد امید به زندگی برای کارگران می‌تواند بیان خبرهای مربوط به حوزه عمران و تحویل تعدادی از مسکن‌های مهر به آنها و بیان خبرهای خوب در این زمینه باشد.
انتهای پیام

captcha