تجلیل از «حسین برزگر» در نشست توسعه فرهنگ قرآنی ‌قم
کد خبر: 3763635
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

تجلیل از «حسین برزگر» در نشست توسعه فرهنگ قرآنی ‌قم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در نشست توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم از حسین برزگر، ورزشکار افتخارآفرین قمی تجلیل شد.

تجلیل از ورزشکار افتخارآفرین قرآنی در نشست توسعه فرهنگ قرآنی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم امروز، 22 آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این نشست که مدیران نهادهای مرتبط به ارائه گزارش کارهای خود پرداختند سیدموسی حسینی‌کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه جشنواره آیات هر ساله در سطح ملی به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال میزبانی این جشنواره در بخش پوستر به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واگذار شده و اکنون نیز این جشنواره فعالیت خود را با دبیری معاونت هنری ارشاد قم آغاز کرده است.

حسینی‌کاشانی با بیان اینکه موضوع‌های جشنواره آیات متفاوت است، بیان کرد: موضوع نشاط و امیدبخشی در شرایط فعلی جامعه اهمیت بسیاری دارد و باید مورد توجه قرار گیرد به همین علت این آثار مرتبط با این موضوع را در جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و در نهایت نیز خروجی کار جشنواره نمایشگاهی خواهد بود که با استفاده از آثار هنرمندان برپا می‌شود.

وی از حضور مدیران مؤسسات قرآنی در جلسات آینده شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم یاد کرد و گفت: ما به دنبال این هستیم تا آموزه‌های قرآنی را در میان اقشار مختلف جامعه فراگیر کنیم.

یادآور می شود حسین برزگر ورزشکار افتخارآفرین قمی در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی که به‌عنوان یکی از فعالان قرآنی استان قم نیز شناخته می‌شود، در این جلسه با دریافت لوح تقدیر از آیت‌الله سید‌محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha