اعزام ۱۲۰۰ مبلغ ویژه ماه محرم به مساجد البرز
کد خبر: 3747073
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

اعزام ۱۲۰۰ مبلغ ویژه ماه محرم به مساجد البرز

گروه فرهنگی-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام هزار و ۲۰۰ مبلغ بانو و آقا ویژه ایام محرم به حسینیه‌ها و مساجد البرز خبر داد.

اعزام 1200 مبلغ ویژه ماه محرم به مساجد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، 24 شهریور در جمع خبرنگاران از اعزام هزار و ۲۰۰ مبلغ بانو و آقا ویژه ایام محرم به مساجد و حسینیه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات اسلامی البرز با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی این استان نسبت به اعزام این مبلغان در سطح مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی اقدام کرده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به درخواست ادارات کل استان البرز تعدادی از این مبلغین به ادارات استانی و شهرستانی اعزام‌شده‌اند و ازجمله وظایف این مبلغین تبیین قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای آحاد مردم به‌ویژه جوانان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز سخنرانی به‌منظور تبیین و تشریح ابعاد قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، بیان نحوه حرکت امام به سمت کربلا و چگونگی شهادت اصحاب ایشان، جلسات پرسش و پاسخ، قرائت زیارت عاشورا، روضه‌خوانی و مداحی را از مهم‌ترین فعالیت‌های این روحانیون در دهه اول محرم اعلام کرد و گفت: تبیین قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و بیان اهداف شکل‌گیری واقعه کربلا را برای آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان ضروری است.
مسعودی عنوان کرد: رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با تأسی از قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام جانانه در مقابل رژیم بعث ایستادگی کرده و آن‌ها را از سرزمین ایران اسلامی بیرون انداختند به همین منظور نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و حسینی زمینه رشد و بالندگی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی ما فراهم می‌کند.
انتهای پیام

captcha