«از معرفت حسینی تا عرفان خمینی» را در حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز دنبال كنید
کد خبر: 3746400
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

«از معرفت حسینی تا عرفان خمینی» را در حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز دنبال كنید

گروه اجتماعی ـ مدیر داخلی حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز گفت: ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی این آستان مقدس با عنوان «از معرفت حسینی تا عرفان خمینی» در دهه اول محرم اجرا می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسن نصر، مدیر داخلی حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز امروز، 21 شهریورماه از اجرای برنامه‌های بصیرت عاشورایی با عنوان «از معرفت حسینی تا عرفان خمینی» در این حرم مطهر خبر داد و گفت: این برنامه از 19 تا 23 شهریور به‌مدت 12 شب پذیرای عزاداران حسینی است و همه‌شب‌، ساعت 21 و روز تاسوعا و عاشورا ساعت 10:30 مداحان و سخنرانان برجسته، عزاداران این آستان مقدس را به فیض می‌رسانند.
وی افزود: در شش شب اول، حجت‌الاسلام علی آل‌بویه از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، اهداف و رسالت‌های قیام امام حسین (ع) را تبیین خواهد کرد و در شش شب دوم نیز حجت‌الاسلام شهادتی یکی دیگر از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به این مسائل خواهد پرداخت.
نصر گفت: روضه‌خوان ویژه این برنامه نیز حجت‌الاسلام سید محمدحسینی از بندرعباس است و حاج اسلام میرزایی از قم، حاج قاسم زارع و حاج مهدی کریم پور از شیراز و محمد معاذ الهی پور از تهران در رثای سالار شهیدان به نوحه‌خوانی می‌پردازند.
مدیر داخلی حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز اظهار كرد: این آستان مقدس به‌غیراز برنامه «از معرفت حسینی تا عرفان خمینی» سه برنامه دیگر شامل عزاداری صبحگاهی از ساعت 6:30 تا 8 صبح همراه با سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا، ذکر مصیبت و پذیرایی را برنامه‌ریزی کرده است.
وی ادامه داد: سخنرانی کوتاه، ذکر مصیبت و پذیرایی از عزاداران حسینی بعد از نماز ظهر و عصر و عزاداری هیئت محبین علی‌بن حمزه(ع) بعد از نماز مغرب و عشا نیز از دیگر برنامه‌های این امامزاده شاخص استان فارس است.
انتهای پیام

captcha