برتری دانشجویان حکیم سبزواری در جشنواره سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3745537
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

برتری دانشجویان حکیم سبزواری در جشنواره سراسری قرآن و عترت

کانون خبرنگاران نبأ ــ دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری، زینب ضیادوست، رتبه اول قرائت به روش تحقیق، زهراسادات مشکانی، رتبه دوم سبک زندگی اسلامی و محمدرضا جاهدی‌نیا، رتبه دوم حفظ کل سی‌ و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رسول شادنیا، مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دانشجویان این دانشگاه توانستند سه عنوان برتر سی‌ و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور را به خود اختصاص بدهند.
وی افزود: در اختتامیه این جشنواره زینب ضیادوست، رتبه اول قرائت به روش تحقیق، زهراسادات مشکانی، رتبه دوم سبک زندگی اسلامی در بخش بانوان و محمدرضا جاهدی‌نیا، رتبه دوم حفظ کل در بخش آقایان را به خود اختصاص دادند.
مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: در این دوره از جشنواره قریب به 450 دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحلیل و تحقیق، اذان، دعا و مناجات، مفاهیم نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن و سایر موارد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
یادآور می‌شود، سی‌ و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور از 16 تا 18 شهریورماه به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد.
علی اکبر ملکی
انتهای پیام

captcha