مباحث فرهنگی با دقت در دانشگاه دنبال شود
کد خبر: 3745496
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
ابوالفضل ایرانی‌خواه:

مباحث فرهنگی با دقت در دانشگاه دنبال شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کار فرهنگی موضوع مهم و حساسی است که پیچیدگی‌های خاص خودش را نیز دارد و از این رو باید با نهایت دقت دنبال شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ابوالفضل ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم به جایگاه معاونت دانشجویی فرهنگی اشاره کرد و گفت: اگر اهمیت، حضور و رسالت دانشجو تنها به آموزش بود که تشکیلات مدون و گسترده‌ای در معاونت آموزش وجود داشت و اگر هم فقط امور رفاهی دانشجو مد نظر بود که معاونت توسعه این اقدامات را انجام می‌داد، اما فلسفه‌ای که موجب می‌شود معاونت دانشجویی فرهنگی ایجاد شود به‌دلیل رسالت‌های سنگینی بوده که بر دوش این معاونت گذاشته شده است.
وی افزود: کار فرهنگی موضوع مهم و حساسی است که پیچیدگی‌های خاص خودش را نیز دارد و از این رو باید با نهایت دقت دنبال شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کارهای بسیاری در حوزه فرهنگی انجام شده است، گفت: باید بدانیم که کارهای محقق نشده نیز زیاد داریم که باید به دنبال آنها رفته و در تحقق آن کوشید.
دکتر ایرانی‌خواه تأکید کرد: باید طبق برنامه در حوزه فرهنگی پیش برویم و تمامی برنامه‌ها نیز اجرایی شود، البته باید بدانیم که در اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی انتظار است که قم الگو باشد.
وی به جایگاه نقد اشاره کرد و گفت: اینکه بخواهیم در مورد موضوعی سخن بگوییم راحت است اما باید سخن و نقد ما کارشناسی و به دور از قضاوت و تهمت و بر اساس آگاهی باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تقدیر از تلاش‌های حکیم الهی، معاون سابق دانشجویی فرهنگی، عنوان کرد: وی با اقدامات و روحیات جهادی خود تلاش‌های گسترده‌ای در امور فرهنگی داشته و دغدغه دانشجویان را داشتند.
ایرانی‌خواه، ضمن معرفی محبی به‌عنوان معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: از وی انتظار می‌رود با چابکی مباحث را دنبال کرده و بر گسترش همدلی و ارتباط گسترده با مراکز فرهنگی و حوزوی استان بکوشد.
سیدمحمدمهدی مؤذن
انتهای پیام

captcha