تأثیر رسانه در فضای روانی جامعه/ مدیران پاسخگو باشند
کد خبر: 3740539
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

تأثیر رسانه در فضای روانی جامعه/ مدیران پاسخگو باشند

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه باید همه مدیران پاسخگو باشند، گفت: نمی‌شود یک مدیری مسئولیت قبول کند اما نسبت به اقدامات انجام شده پاسخگو نباشد در این راستا باید همه مدیرانی که قبول مسئولیت می‌کنند به موقع نیز پاسخگو باشند.

گرفتاری‌های کشور؛ حاصل کمرنگی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی امروز،30 مرداد در نشست خبری اظهارکرد: با توجه به اینکه کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر ئدر جامعه سبب ایجاد گرفتاری های مختلف در کشور شده در این راستا باید در شرایط فعلی با نقد منصفانه زمینه قوام و دوام جامعه و ارتقاء آن را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه امروز دشمن از هر صدا سوء استفاده می‌کند، افزوذد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی، هماهنگی و هم صدایی داریم و باید از هر اقدامی که سبب ایجاد خوراک برای دشمنان می‌شود پرهیز کنیم.
خباز یادآورشد: با توجه به فعالیت بنده در چهار دوره مجلس شورای اسلامی استیضاحی بدتر از استیضاح وزیر کار ندیدم که برای شبکه‌های معاند و ضد انقلاب ماهواره‌ای خوراک تبلیغاتی و هجوم به دولت و نظام درست کرد.
خباز با اشاره به تأثیر رسانه در فضای روانی جامعه، افزود: گاهی خواسته و یا ناخواسته انتشار یک خبر و یا تجمع و برداشتن یک پلاکارد در راههپیمایی قم موجب ایجاد تفرقه در جامعه شده و انسجام را برهم می‌زند هر چند که بعد خبر تکذیب شود اما در هر صورت شرایط را برهم زده است.
وی با تاکید بر اینکه باید همه مدیران پاسخگو باشند، گفت: نمی‌شود یک مدیری مسئولیت قبول کند اما نسبت به اقدامات انجام شده پاسخگو نباشد در این راستا باید همه مدیرانی که قبول مسئولیت می‌کنند به موقع نیز پاسخگو باشند.
خباز با اشاره به اینکه در موارد مختلفی بانک اطلاعاتی و آمار دقیقی نداریم،یادآورشد: البته نبود آمار دقیق فقط مختص به خراسان‌شمالی نیست اما باید در فرآیند یک تا دو این مهم در استان مرتفع شود.
وی با بیان اینکه کشور دارای مشکلات بسیاری بوده اما باز هم دولت از آهنگ عمران و آبادی غافل نشده است، افزود: همزمان با هفته دولت 893 پروژه با اعتبار 761 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

captcha